CABALGANDO LA VIDA

El gran projecte solidari 2019 – 2020

L’any 2018, el Reial Club de Polo de Barcelona i la seva Fundació van decidir concentrar els seus esforços en un projecte solidari propi d’envergadura, una acció de proximitat a la que poguessin unir-se institucions, patrocinadors i altres col·laboradors. Així ha nascut Cavalgando la Vida, un projecte solidari que destinarà fons a la investigació dels efectes terapèutics de la teràpia amb cavalls a nens i nenes que hagin superat un tractament de quimioteràpia. Aquest estudi compta amb el suport de l’Associació Espanyola Contra el Càncer, la Fundació Federica Cerdà i les ecuelas Universitàries Gimbernat. L’estudi es desenvoluparà al llarg d’un any i els resultats donaran a conèixer-se a finals de 2020. Una causa que els 10.500 socis i sòcies del Reial Club de Polo de Barcelona han fet seva i donen suport amb determinació.
  • 93- 448 04 00
  • info@fundacionrcpb.com