Cavall i Esport

ELS CAVALLS MÉS A PROP DELS NENS I NENES DE BARCELONA

En l'eix d'educació de la Fundació Reial Club de Polo destaca el seu projecte estrella, “Cavall i Esport”. Aquesta activitat va néixer fa més de set anys en col·laboració amb l’Institut Barcelona Esport (IBE) amb l'objectiu d'acostar el món del cavall als escolars de Barcelona, fomentant l'amor i respecte pels animals, la natura i els valors esportius. Des de fa dos anys aquesta activitat es realitza a les instal·lacions de l'Escola del Reial Club de Polo de Barcelona.

Al llarg de cada curs escolar, uns 500 nens de més de 20 escoles passen, en hores lectives, per l'escola hípica del Reial Club de Polo de Barcelona, tenint d'aquesta manera un primer contacte amb el món del cavall i el seu entorn.

Ens consta que és l'activitat millor valorada per les escoles entre totes les que ofereix l’Institut Barcelona Esports (IBE).

“Cavall i Esport” és, a més, una iniciativa i activitat única en el món i ja han estat diverses les ciutats europees que volen seguir el nostre exemple.

Altres Accions

CABALGANDO LA VIDA