Arriba la 54 edició del Barcelona Polo Challenge Negrita Cup

Demà comença en les instal·lacions del Reial Club de Polo la 54 edició del Barcelona Polo Challenge Negrita Cup, un dels tornejos de polo més emblemàtics del país. Es tracta d’una edició molt especial, perquè coincideix amb la celebració del 125 aniversari del club que l’acull.

Durant dos caps de setmana consecutius, del 13 al 15 i del 20 al 22 de maig, quatre equips (Negrita, Engel & Völkers, Román Fortunato i De Antonio Yachts) amb alguns dels millors jugadors del moment, li disputaran el títol al Almasanta, vigent campió.

Entre els polistes procedents d’Alemanya, l’Argentina, Itàlia i Espanya, tots amb un hàndicap similar per a aconseguir la màxima igualtat possible, destaquen molt especialment els argentins Santi Tanoira (Román Fortunato) i Benjamí Araya (Engel & Völkers), tots dos amb 5 gols de hàndicap. Tonete Ayesa (Román Fortunato) i Mario Gómez (Negrita) amb 3 gols, són els millors representants espanyols

També en aquesta edició, el Barcelona Polo Challenge Negrita Cup comptarà amb una àmplia tribuna i zona de restauració, amb oferta gastronòmica. Els aficionats també podran seguir la competició des de la terrassa del Real Club de Polo de Barcelona, especialment condicionada.

El primer partit, entre Engel & Völkers i De Antonio Yachts, començarà demà a partir de les 14:00 h.

Desplaça cap amunt