Engel & Völkers i Negrita s’imposen en la primera jornada del BPC Negrita Cup

Amb la victòria del Engel & Völkers, equip de Jan Schonlau, Juan de Dios, Alejandro Espada i Benjamín Araya enfront del de Antonio Yachts (José Espona, Jorge Ayesa, Darío Campos i Jorge Birkner) per 8 – 4 ½, ha començat avui la 54 edició del torneig internacional, Barcelona Polo Challenge Negrita Cup que es disputa al Reial Club de Polo de Barcelona. L’argentí Araya, de l’equip vencedor, ha estat el màxim golejador de la trobada amb 5 punts.

La competició a prosseguit amb el partit entre el Negrta (Joaquín Castellví, Manu López, Mario Gómez i Martín Riglos) i el Román Fortunato (Xavi Cunill, Román Fortunato, Tonete Ayesa i Santi Tanoira) i la contundent victòria de l’equip amfitrió per 9-4 a la qual han contribuït els 4 gols de Joaquín Castellvi com a màxim golejador.

El Barcelona Polo Challenge Negrita Cup, que coincideix amb el 125 aniversari del Club que l’acull, prosseguirà demà amb els partits entre el Román Fortunato vs Engel & Völkers i De Antonio Yachts vs Negrita a partir de les 13.00 h.

Desplaça cap amunt